Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében a további böngészéssel engedélyezed a sütik használatát, vagy kérjük, zárd be az oldalt.
Adataid használatáról és védelméről bővebb tájékoztatást ezen a linken találsz: Adatvédelem

Bezárás
Garbóczi Tünde
Asztrológia, Tarot, Számmisztika, Feng Shui, I Ching - Tanácsadás és képzések
Hogy ki vagy, az Isten ajándéka neked; hogy mit kezdesz magaddal, az a Te ajándékod Istennek” Tatiosz

Szállítási feltételek

A megrendelés folyamata és szállítási, fizetési feltételek

A Szolgáltatás/Termék kiválasztása

Megrendelő (Vevő) a „Termékeink”, „Szolgáltatásaink” a felső menüsor pontjaira kattintva éri el az egyes tanácsadásokra, képzésekre, illetve szolgáltatásokra vonatkozó információkat. Megrendelő (Vevő) a megfelelő menüpontra való kattintást követően láthatja az egyes termékek megnevezését és legfontosabb adatait is, köztük díjának (árának) meghatározását is.

A fényképeken esetlegesen látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, mivel a vállalkozás kizárólag tanácsadással, képzésekkel foglalkozik, egyelőre nem árusít fizikai termékeket. 


Megrendelés folyamata (Kosárba helyezés)


A termék kiválasztása után Megrendelő (Vevő) a jobb oldalon található, világoskék keretes dobozban lévő kosár ikonra való kattintás után helyezhet - tetszőleges számú – szolgáltatást/terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne. A kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Szolgáltató (Eladó) javasolja, hogy Megrendelő (Vevő) akkor is helyezze a kosárba a szolgáltatást (terméket), ha nem biztos abban, hogy az adott szolgáltatást (terméket) meg kívánja vásárolni. Ezzel számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az általa kiválasztott szolgáltatások (termékek), és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani, valamint ismertté válik előtte az összességében fizetendő összeg is.

A Kosár tartalma a felső menüsor alatt lévő kosár ikonra, vagy a mellette lévő kosár feliratú gombra kattintva tekinthető meg összegezve.

A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti a szolgáltatások (termékek) eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb szolgáltatások (termékek) helyezhetőek, illetve a kívánt szolgáltatás (termékszám) megváltoztatható.

Amennyiben Megrendelő (Vevő) nem kíván több szolgáltatást (terméket) kiválasztani, kattintson a „Személyes adatok” gombra!

A Kosár megtekintése

Megrendelő (Vevő) a menüsor alatt található kosár ikonra, vagy a mellette lévő, kosár feliratú gombra kattintva ellenőrizheti a kosár tartalmát.

Itt Megrendelőnek (Vevőnek) lehetősége van a kiválasztott szolgáltatást (termékeket) eltávolítani a kosárból, illetve a szolgáltatás (termék) darabszámát megváltoztatni a törlés ikonra való kattintással.

Ezt követően a rendszer megjeleníti a Megrendelő (Vevő) által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett szolgáltatások (termékek) árát.

Amennyiben Megrendelő (Vevő) nem kíván további szolgáltatásokat (termékeket) kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Személyes adatok” gomb lenyomásával folytathatja a megrendelés folyamatát.

Vásárlói adatok megadása

A vásárlói adatok megadására a „Személyes adatok” dobozban van lehetőség.

A „Személyes adatok” dobozban Megrendelőnek (Vevőnek) a vezeték- és keresztnevét, az e-mail címét, telefonszámát kell megadnia.

Tekintettel arra, hogy a szolgáltatások egy része további személyes adatok ismeretéhez kötött, Megrendelő (Vevő) a „Személyes adatok” dobozban adhatja meg születési idejét (év, hónap, nap, óra, perc) és születési helyét. Ezen adatok megadása nem kötelező, a megrendelés folyamata ezen adatok megadása nélkül is folytatható.

Megrendelő (Vevő) a „Számlázási adatok” gombra kattintva – folytatva a megrendelés folyamatát – jut el a „Szállítási adatok” elnevezésű dobozhoz, azon belül a „Számlázási cím” fülhöz.  Megrendelő (Vevő) itt köteles megadni a számlázáshoz szükséges alábbi adatokat: név, irányítószám, település, cím. A Kata Törvény értelmében csak magánszemélyeknek állít ki a Szolgáltató számlát.

Szállítási adatok (nem szükségesek) 

Mivel egyelőre minden termék és szolgáltatás csak letölthető hanganyagként, személyes tanácsadásként vagy online élő közvetítés formájában törénik és nincs fizikai szállítás, a szállítási adatok megadására nincs szükség.

 

Fizetési módok megadása

A megvásárolandó termékek (szolgáltatások) díját a Megrendelő (Vevő) kizárólag előre utalással tudja kiegyenlíteni átutalással. Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség. 

Megrendelő (Vevő) a megjegyzés fül alatt további információkat adhat a fizetéshez, valamint a megrendelt termék kézbesítéséhez kapcsolódóan.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
A Megrendelő (Vevő) a kosár ikonra kattintva ellenőrizheti az általa megadott adatokat és a kosár tartalmát.
Amennyiben Megrendelő (Vevő) meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általa megrendelni kívánt szolgáltatásoknak (termékeknek), valamint adatai is helyesen szerepelnek, úgy – az ÁSZF elfogadását követően - a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató (Eladó) részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Megrendelő (Vevő) minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Megrendelő (Vevő) által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Szolgáltató (Eladó) által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

Megrendelő (Vevő) a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten hozzájárul és tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, valamint nyilatkozata – a Szolgáltató (Eladó) jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

Megrendelőt (Vevőt) az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a Megrendelő (Vevő) ajánlatát a jelen ÁSZF szerint 48 órán belül nem igazolja vissza a Szolgáltató (Eladó), Megrendelő (Vevő) mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

 

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Megrendelőnek (Vevőnek) bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A Szolgáltató (Eladó) a soron következő munkanapon, de legkésőbb a Megrendelő (Vevő) ajánlatának elküldését követő 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a Megrendelő (Vevő) ajánlatát. 

A szerződés a Megrendelő (Vevő) által tett ajánlatnak a Szolgáltató (Eladó) által történő elfogadásával jön létre.

 

Fizetési módok
Megrendelő (Vevő) a szolgáltatások (termékek) ellenértékét banki átutalás és PayPal fizetés útján rendezheti.

A banki átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett neve: Garbóczi Tünde
Kedvezményezett számlaszáma: 11773432-01841130

PayPal fizetéshez szükséges adatok:

PayPal fiók tulajdonosa: Garbóczi Miklósné
PayPal fiók e-mail címe (küldési adat): garboczimiklosne@gmail.com 

 

Számlázás:

A Szolgáltató (Eladó) az összeg beérkezését követően 4 napon belül a teljesítési dátummal elektronikus úton (e-számla) számlát állít ki a szamlazz.hu oldalon keresztül a megadott számlázási címre. Számlát csak magánszemélynek, az adószám megadása nélkül van mód kiállítani. 

 

Átvételi módok:
Szolgáltató (Eladó) a fizikai termékeket nem forgalmaz, így sem szállítási díj, sem személyes átvétel lehetősége nem áll fenn. 
Letölthető tartalom esetén a Megrendelőt (Vevőt) plusz költség nem terheli.
A Szolgáltató átvételi díjat, kezelési költséget vagy egyéb plusz díjat nem számol fel a szolgáltatás díján (termék árán) felül.

 

Teljesítési határidő:
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a díj beérkezésétől számított legfeljebb 5 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelzi Szolgáltató (Eladó) Megrendelő (Vevő) felé.

Az Általános Szerződési Feltételek teljes egészét ide kattintva tekinthető meg.